Processen stroomlijnen

Je loopt als organisatie, afdeling of team tegen knelpunten in je processen aan. Je hebt ambities om beter te presteren. Je wilt klanttevredenheid verhogen door bijvoorbeeld customer journeys te verbeteren. Of je organisatie slanker en slagvaardiger maken. Wij helpen je hierbij door de processen waar mogelijk te verbeteren. Met als resultaat een efficiëntere en effectievere organisatie, met meer tevreden klanten.

De uitdaging ligt in de vormgeving van deze verbetertrajecten, die al gauw groot en ingewikkeld worden. En in het creëren van echte betrokkenheid, zodat verbeteringen duurzaam zijn en echt zorgen voor de gewenste prestatieverbetering. En om processen niet éénmalig te verbeteren maar continu.

Onze aanpak

O&i ondersteunt organisaties bij het voortdurend verbeteren van resultaten door focus op mens, data en processen. We maken daarbij gebruik van verschillende methodes zoals Lean en we zorgen dat de business en de benodigde ICT aanpassingen op elkaar afgestemd zijn. We hebben jarenlange ervaring op het gebied procesmanagement, data improvement en customer journey management.

Meer weten?

Heb je interesse om aan de slag te gaan met het beter stroomlijnen van de processen in jouw organisatie? Lees dan meer over onze expertise op het gebied van process improvement. Of neem contact met ons op voor meer informatie.