e-book Customer Journeys

Samen op reis naar een klantgedreven organisatie

Steeds vaker organiseren bedrijven hun dienstverlening en processen vanuit het klantperspectief. Zij stellen de klant centraal en werken integraal aan het continu verbeteren van hun dienstverlening. Dit alles om de klant te verrassen met een zo mooi mogelijke customer journey. Maar hoe geef je vorm aan het managen van deze klantreis? En, wat kun je leren van andere organisaties?

 

Dit boek bevat een bundeling van 12 persoonlijke verhalen van customer experience verantwoordelijken werkzaam bij vooraanstaande organisaties binnen de publieke en private sector. Zij vertellen hoe zij omgaan met het creëren van awareness, welke rol data speelt en hoe zij als organisatie groeien in het steeds professioneler managen van de customer journey.

Benieuwd naar de ervaringen van onder meer ING, Dunea, Rabobank en Volkswagen Pon Financial Services? Vraag het e-book aan*.

 

Veel leesplezier!

 

* Het e-book Customer Journeys, samen op reis naar een klantgedreven organisaties is gratis verkrijgbaar. We nemen contact met je op voor meer informatie en een introductie in customer journey management.

Interesse in het e-book?