Boeklancering Customer Journeys, samen op reis naar een klantgedreven organisatie

  Minder dan 1 minuut

Op 6 juni jl. presenteerde O&i management consultants in het Theater Hotel Figi te Zeist het boek Customer Journeys, samen op reis naar een klantgedreven organisatie.

customer journeys, samen op reis naar een klantgedreven organisatieOrganisaties richten hun dienstverlening en processen steeds vaker in vanuit het klantperspectief. Zij stellen de klant centraal en werken integraal aan het continu verbeteren van hun dienstverlening. Dit alles om de klant te verrassen met een zo mooi mogelijke customer journey. Maar hoe geef je vorm aan het managen van deze klantreis? En, wat kun je leren van andere organisaties?

Customer Journeys: ontwikkeling en toepassing binnen organisaties

Het boek “Customer Journeys, samen op reis naar een klantgedreven organisatie” is een uitwerking van het onderzoek naar de volwassenheid van customer journeys en de invulling daarvan. Dit boek bevat onder andere een bundeling van twaalf persoonlijke verhalen van customer experience verantwoordelijken werkzaam bij vooraanstaande organisaties binnen zowel de publieke als private sector. Zij vertellen hoe zij omgaan met het creëren van awareness, welke rol data speelt en hoe zij als organisatie groeien in het steeds professioneler managen van de customer journey.

Aan de hand van het Customer Journey Maturity Model© wordt er dieper ingezoomd op de drie aspecten mapping, mining en management die naast visualisatie en analyse van de klantreis, ook sturing van klantgedrag en processen mogelijk maken.

Roundtable customer journey management

Vraag het e-book nu gratis aan!

Het boek “Customer Journeys, samen op reis naar een klantgedreven organisatie” is beschikbaar als paperback en e-book én is aan te vragen via onze website.

 

Deel dit artikel