Rapport Digitale Transformatie

  Minder dan 1 minuut

Digital Business voor een excellente klantbeleving en
business performance

Organisaties transformeren in hun eigen tempo naar een ‘digital business’. De meeste onderkennen dat deze transformatie nodig is om de concurrentie bij te blijven en te kunnen reageren op disruptieve innovaties, die de spelregels in de huidige markt radicaal veranderen. Zo stelt het rapport Digitale Transformatie.

 

Wie op een onderscheidende manier met de klant weet te acteren en zo inzet op een excellente klantbeleving, zal zich blijven onderscheiden in de markt. Dit impliceert niet dat digitale transformatie alleen maar profit organisaties raakt. Uitvoerende organisaties binnen de overheid transformeren ook.

 

Dit jaar beloofde dan ook volgens verschillende gerenommeerde onderzoeks- en adviesbureaus het jaar van de ‘digitale transformatie’ te worden. Met Nederlandse organisaties als één van de koplopers. O&i deed onderzoek naar de digitale ontwikkeling van Nederlandse organisaties.

In dit rapport nemen we je mee in de uitdagingen en kansen die zij op hun reis tegen komen.

Deel dit artikel