Stater

“Binnen Stater lopen er veel digitaliseringsinitiatieven met als gevolg dat de dienstverlening voor de consumenten verandert. Om kennis en vaardigheden rondom de klantreis (Customer Journey) op te doen, hebben we O&i gevraagd om hiervoor een training Customer Journey Analyse te verzorgen. Aangezien dit binnen heel Stater van belang is, volgden zowel collega’s vanuit Sales & Marketing, Operations en Information Services deze training.”

Stater: continu verbeteren van de dienstverlening aan klanten

stater customer journey analist“Tijdens de training Customer Journey Analyse werd onder andere toegelicht waarom Customer Journeys van belang zijn en hoe je hierin meer inzicht krijgt met behulp van data en mining. Naast een introductie van de mogelijkheden en kansen, zijn we binnen de training direct met de methode aan de slag gegaan door verschillende verbetermogelijkheden voor Stater te identificeren.”

 

“De opgedane kennis gaan we nu zelf toepassen binnen de digitaliseringsinitiatieven van Stater, met name voor onze online omgevingen. Op deze manier kunnen we bij Stater blijvend werken aan het verder optimaliseren van onze dienstverlening!”

Renate Klein – Business Consultant, Stater