Customer journey roundtable

Datum: 19 maart 2019
Tijd:
14:00 uur – 17:00 uur
Locatie: Slot Zeist

 Wat zijn jouw successen en valkuilen?

 

Veel organisaties zetten in op customer journey management om de klantbeleving te verbeteren. Het inbedden hiervan binnen organisaties is een traject met successen en valkuilen.

Waarom is deze roundtable voor jou interessant?

Tijdens de roundtable krijg je concrete handvatten om customer journeys binnen jouw organisatie naar een hoger niveau te tillen.

Maarten Timmers, hoofd customer experience en marketing bij Florius, vertelt over omnichannel klantbeleving en de rol die klantdata heeft binnen zijn organisatie. Klik hier om een blog te lezen van Maarten Timmers.

Tevens krijg je inzicht in de best practices van andere organisaties en wordt je uitgenodigd om je eigen ervaringen te delen.

 

Wat neem je uit de roundtable mee?

  • Inzicht hoe je data kan gebruiken bij het verbeteren van de customer journey
  • Uitbreiding van je netwerk met vakgenoten
  • Welke stappen jij kunt zetten om klantbeleving in jouw organisatie te verbeteren

 

Meer informatie? Neem contact op met Jörgen Klaver.
Of download hier het e-book Customer Journeys.